Nå utvides minstekravene til arbeidsavtaler: Dette må du ha på plass
Bloggserie: Slik forenkler og forbedrer du hverdagen for mennesker Fra 1. juli 2024 trer nye regler for arbeidsavtaler i kraft, noe som vil påvirke både
Hvordan forenkle onboardingsprosessen i bygg- og anleggsbransjen?
Bloggserie: Slik forenkler og forbedrer du hverdagen din Onboardingprosessen i bygg- og anleggsbransjen står overfor flere utfordringer på grunn av bransjens sesongmessige karakter, høye turnover
Få komplett oversikt over kjønnsfordelingen i virksomheten med HR-analyse
Bloggserie: Slik forenkler og forbedrer du hverdagen for mennesker I dagens moderne arbeidsmiljøer er likestilling og mangfold avgjørende for å bygge en sunn og produktiv
Hvordan dra nytte av datainnsikt fra HR-analyse?
Bloggserie: Slik forenkler og forbedrer du hverdagen for mennesker I dagens stadig mer datadrevne verden, blir investeringen i HR-analyse stadig mer avgjørende for å sikre
Slik får du den sykmeldte tilbake til full arbeidsevne
Bloggserie: Slik forenkler og forbedrer du arbeidsdagen din Når en ansatt blir sykmeldt, kan veien tilbake til full arbeidsevne virke som en utfordrende reise. Som
Lønnsforskjeller mellom kjønnene: Er din virksomhet forberedt på likelønnsdirektivet?
Bloggserie: Slik forenkler og forbedrer du hverdagen for mennesker Lønnsforskjeller mellom kjønnene forekommer også i dagens arbeidsliv, men med likelønnsdirektivet på horisonten, har virksomheter nå
Hvordan kan norske organisasjoner håndtere utfordringer knyttet til sykefravær mer effektivt?
Bloggserie: Slik forenkler og forbedrer du arbeidsdagen din Har du noen gang stilt deg spørsmålet: Hvordan kan norske organisasjoner håndtere utfordringer knyttet til sykefravær mer
Hvordan bør en oppfølgingsplan se ut for syke ansatte?
Bloggserie: Slik forenkler og forbedrer du arbeidsdagen din En avgjørende faktor i effektiv håndtering av sykefravær er utviklingen av en god oppfølgingsplan for dine syke
Hvordan bør du som leder følge opp sykefravær blant ansatte som er småbarnsforeldre
Bloggserie: Slik forenkler og forbedrer du arbeidsdagen din Å håndtere sykefravær er en utfordrende oppgave for ledere, og det blir enda mer komplekst når ansatte
Hvor komplekse kan kompetanseutfordringene i bygg- og anleggsbransjen være?
Bloggserie: Slik forenkler og forbedrer du arbeidsdagen din Kompetanseutfordringene i bygg- og anleggsbransjen kan være svært komplekse av flere grunner, og under har jeg satt
Hva gjør du som leder med oppfølging av syke medarbeidere?
Bloggserie: Slik forenkler og forbedrer du arbeidsdagen din Å være en leder innebærer å håndtere en rekke utfordringer, og en av de viktigste er å
Hva er egentlig en håndbok og hvorfor er den viktig for din bedrift?
https://youtu.be/4WSQMGBRAkI En håndbok er et skriftlig dokument som inneholder retningslinjer, regler, prosedyrer, og annen relevant informasjon som er viktig for ansatte og ledere i en