
Bingsa Gjenvinning: Utvidet bruk av avviksmodulen gir økt verdi
Avviksmodulen fra 4human TQM har hjulpet Bingsa Gjenvinning AS med økt inntjening, forbedret informasjon til kunder og større tillit hos naboer og velforening. Bingsa Gjenvinning

Ortomedic: God struktur på omfattende dokumentasjon med 4human TQM
Med en rekke krav fra store leverandører, kunder innen offentlig sektor og sykehus, er det viktig for Ortomedic AS å ha god styring og struktur

Nel Hydrogen: Ble sertifisert på tre standarder på elleve måneder
11 måneder etter avgjørelsen om at virksomheten skulle sertifiseres, var NEL Hydrogen sertifisert på ISO 9001, ISO 14001 og ISO 45001. Revisor fra DNV ga

Vesterålskraft: Gikk fra fem til ett system med 4human QM365
Les om en inspirerende reise med Vesterålskraft, en fremtredende aktør innen energiproduksjon og – distribusjon. Høsten 2019 sto de overfor en utfordrende oppgave, å bytte

LetSeas reise mot bedre kvalitetsstyring med TQM
Kvalitetsstyring er en avgjørende del av enhver organisasjons suksess, spesielt i bransjer med strenge regelverk og høye krav til dokumentasjon og prosesskontroll. La oss ta

Møre Trafo standardiserer og effektiviserer ansattreisen
Om Møre Trafo Møre Trafo AS er en ledende norsk produsent og leverandør av transformatorer og nettstasjoner lokalisert i Sykkylven i Møre og Romsdal

Fra manuelle reiseregninger til elektronisk reiseregningssystem
Et kostnadseffektivt valg Før implementeringen av 4humans reiseregningssystem, begynte mengden manuelle reiseregninger å bli så stor og tidskrevende, at man var nødt til å se etter løsninger

Slik påvirket Corona Widerøe
Beskrivelse: Widerøe startet jobben med å digitalisere HR-arbeidet. Men så, kom koronakrisen over oss! Da krisen inntraff, var Widerøe et av de første selskapene

Elektronisk personalsystem for en bedrift i stor vekst
Mjøs Metallvarefabrikk vokser Mjøs Metallvarefabrikk kan se tilbake på 2018 som sitt resultatmessig beste år noen sinne. Bedriften har lange tradisjoner med, og en bevisst

Fra Excel til HR-system i Kynningsrud
Fra Excel-ark til HR-system Det hele startet med at Pål Kristian Eggen i 4human kontaktet Kirsti Finsal i Kynningsrud og fortalte om et system som kunne følge

Standardisering og effektivisering i Kverneland Bil
Standardisering og effektivisering i Kverneland Bil I 2018 begynte signerte Kverneland Bil avtale med 4human og i mars 2019 ble HR-systemet aktivert. Kverneland Bil er midt i en

Espira velger 4human som Master
Espira Gruppen hadde mål om å oppnå store gevinster innen effektivisering og kvalitet, i tillegg til å få et verktøy for å jobbe med HR-relaterte