Kundeoppfølging

Vi i 4human QM365 ønsker at alle våre kunder får en effektiv opplæring og god nytte av våre systemer. Et viktig element med vår kundeoppfølging er nettopp også at vi følger opp og sikrer god kommunikasjon med kundene våre.

Alle som blir kunde av oss, får en fast kontaktperson å forholde seg til. Denne kontaktpersonen er en rådgiver som følger kunden fra installasjon og opplæring, til ulike andre spørsmål og oppgaver gjennom kundeforholdet.

Kurs og opplæring

Alle nye kunder tilbys opplæring i vår programvare. Kurspakken som gis henger sammen med hvilke moduler kunden skal bruke.

Dersom kunden også ønsker videre opplæring og støtte frem mot en ISO-sertifisering kan vi også hjelpe til med dette.

For alle nye kunder inviterer vi til et oppstartsmøte hvor vi planlegger hvilken rekkefølge dere ønsker å ta kursene i. I oppstartsmøtet vil deres rådgiver også gå gjennom hvilke roller som behøver å delta i de ulike kurs og arbeidsmøter.

Gratis webinarer for kunder

Gjennom året tilbyr vi også kundene våre å bli med på en rekke webinarer. Webinarene tar for seg nyheter i systemet, smarte måter å jobbe på eller har faglig innhold som går på ulike temaer innen kvalitetsstyring, styring av informasjonssikkerhet, HMS, ytre miljø eller mattrygghet.

I snitt har vi mellom 15-20 webinarer i året.

Gratis årlig brukerforum

Hver vår inviterer vi også kundene våre til vårt brukerforum. Dette er et dagsarrangement hvor vi inviterer kundene våre til å bli med på diskusjon om neste programvarerelase, presenterer nyheter og hvor vi har innlegg om fagnyheter, endringer fra Microsoft eller ulike måter å bruke systemet på.

Under arrangementet setter vi også av god tid til at kundene kan slå av en prat med oss – eller utveksle erfaring seg imellom.

Statusmøter

Kundeteamet vårt har en del faste statusmøter de inviterer alle kunder til. Vi ønsker jo som sagt å ha en kommunikasjon med kundene våre, slik at vi sikrer at systemet og tjenestene våre gir nytte for kunden. Kundenes tilbakemeldinger er veldig viktige for oss – det er disse vi baserer vårt eget arbeid om kontinuerlig forbedring på.

God oppfølging i supportsystemet

Alle kunder har også tilgang til vårt supportsystem i Jira. Her gjøres kommunikasjon om endringsønsker og eventuelle feil i systemet. Det er et fleksibelt system som gjør at vi effektivt kan sette innmeldte saker til riktig ressurs hos oss.