5 fordeler med å velge QM365

Nordic-Crane-kundehistorie-bilde

Microsoft 365 er en populær skybasert løsning som gir bedrifter tilgang til en rekke verktøy og funksjoner som kan øke produktiviteten og effektiviteten. Hvis bedriften din allerede bruker Microsoft 365, lurer du kanskje på om det er verdt å investere i et ledelsessystem som 4human QM365?

I denne artikkelen har vi valgt ut 5 fordeler med å velge 4human QM365 programvare for bedriften din når du allerede bruker Microsoft 365.

Men først, hva er 4human QM365? 4human QM365 er et ledelsessystem som er utviklet for å hjelpe bedrifter med å forbedre kvalitetsstyring og prosessforbedringer. Det er bygd på Microsoft 365, og integreres med verktøy som Office365 og SharePoint for å gi bedriften en helhetlig løsning for styring av kvalitet og risiko.

5 fordeler med å velge 4human QM365 system:

1. En helhetlig løsning: 4human QM365 integreres med Microsoft 365-verktøyene du allerede bruker, slik at du kan administrere kvalitet og risiko på en sømløs måte. Du trenger ikke å hoppe mellom forskjellige systemer eller programmer for å få arbeidet gjort.

2. Tilpasningsdyktighet: 4human QM365 er en fleksibel løsning som enkelt kan tilpasses til dine spesifikke behov og krav. Du kan tilpasse maler og prosesser, og skreddersy systemet til å passe bedriftens spesifikke behov.

3. Bedre risikostyring: 4human QM365 gir bedriften mulighet til å identifisere og håndtere risikoer på en mer effektiv måte. Du kan definere risikokriterier, sette opp varsler og automatisere risikovurderingsprosesser.

4. Enkel rapportering: 4human QM365 har innebygd rapportering og analyseverktøy som gir deg muligheten til å enkelt generere rapporter og grafer for å følge opp trender. Dette kan hjelpe deg med å identifisere områder som trenger forbedring og gjøre endringer i sanntid.

5. Bedre kvalitetsstyring: 4human QM365 gir bedriften mulighet til å sette opp prosesser for å sikre at produktene eller tjenestene som leveres, oppfyller kundens forventninger og krav. Du kan sette opp sjekklister, utføre kvalitetskontroller og identifisere avvik og tiltak for å forbedre kvaliteten på produktene og tjenestene.

 

Relaterte innlegg

Meld deg på våre webinarer før jul!

Meld deg på våre webinarer før jul!

24. oktober – Webinar "Nytt i PM" med Hanne Hanne går gjennom nye funksjoner og innstillinger for vår viktigste modul - Prosessmodulen - som er...