Fra komplekse prosesser til enklere hverdag for Nordic Crane

Samarbeidet ble starten på en forenkling av kvalitetsledelses arbeidet og HR-prosesser. Kompetanse, medarbeidersamtaler, personaloppfølging og dokumenthåndtering ble effektivisert, og Nordic Crane fikk en prosessbasert tilnærming til sitt arbeid.
Om Nordic Crane
Utfordringer
Jeg ønsker å lese hele kundehistorien
Jeg ønsker å lese hele kundehistorien
Totalt sett har vi oppnådd bedre kompetanseoversikt, strukturert onboarding og offboarding prosess og en mer effektiv håndtering av personaloppfølging” sier Helge Tangen HR leder hos Nordic Crane.
Før vi implementerte 4human HRM og QM365, var vi i en situasjon der våre HR-prosesser og kvalitetsledelse var mye manuelt arbeid. Dette skapte ikke bare ineffektivitet, men også risiko for feil og mangler i ihht personvern og kvalitetssikring. Så det var på sin plass med en mer strukturert og digital tilnærming.
Nordic Crane i Norge har redan kommit långt med HR-systemet 4human HRM, och vi i Sverige är nu i startfasen. Med en stark mall som grund ser vi fram emot att implementera systemets moduler och effektivisera våra HR-processer.
Relaterte innlegg
QMS-ordliste
Her er begreper og forkortelser du bør kjenne til dersom du jobber med kvalitetssystemer (QMS) – enten du er ny i rollen eller ønsker en...
Et årshjul for et levende kvalitetssystem
Denne sjekklisten er laget for å hjelpe deg med å gjøre kvalitetssystemet til en integrert del av hverdagen. Ved å bruke et årshjul som...
11 steg som hjelper deg med å velge riktig kvalitetssystem
Å investere i et kvalitetssystem kan fort bli en omfattende prosess. Se for deg for eksempel at du kjøper deg din drømmebolig. Etter hvert velger du...