Kurs: Slik maksimerer du Employee Self Service med 4human HRM app

Kurs: Slik maksimerer du Employee Self Service med 4human HRM app
Ønsker du å frigjøre tid til strategisk HR-arbeid og samtidig gi dine ansatte en enklere hverdag? Vår splitter nye app for HRM-systemet tar Employee Self Service (ESS) til neste nivå! På dette kurset lærer du hvordan du maksimerer appens funksjoner, slik at ansatte får kontroll på egne data, og du får effektivisere HR-prosessene i bedriften din.
Hvorfor er ESS viktig?
Med Employee Self Service (ESS) kan ansatte enkelt håndtere alt fra fraværsregistrering og feriesøknader til oppdatering av agne personaldata, direkte i appen. Det reduserer belastningen på HR-avdelingen og gir en bedre opplevelse for medarbeiderne. Den nye appen gjør dette enklere, raskere og mer intuitivt enn noen gang.
Hva vil du lære?
- Hvordan du kommer i gang med 4human HRM-appen
- Ansattes tilgang og funksjoner
Hvem passer kurset for?
Dette kurset passer for HR-medarbeidere, ledere og superbrukere som ønsker å forstå og utnytte potensialet med ESS ved hjelp av HRM-appen for en mer effektiv arbeidshverdag.
Få tilgang til opptak og presentasjon
*Påmelding på kurs er bindene
Kurset er et e-læringskurs og foregår digitalt.
Materiale: Opptak og presentasjon
Pris: 2.500 kr per deltaker
Kurs: Slik maksimerer du Employee Self Service med 4human HRM app
Kurs: Maksimer bruken av samtalemodulen i HRM-systemet – fra prøvetidssamtaler til utvikling og avslutning
Relaterte innlegg
Guide: Slik løser du utfordringer med kompetanse i bygg- og anleggsbransjen
Det kreves at ledere må ta en proaktiv og strategisk tilnærming til kompetansestyring innen bygg- og anleggsbransjen. Dette kan bidra til å sikre at...
Webinaropptak: Slik leder du den teknologiske utviklingen gjennom å digitalisere kompetanse i din virksomhet
Har du kontroll på kompetansebeholdningen i virksomheten din? Er du rustet til den teknologiske utviklingen i markedet innenfor kompetanse? Få...
Fra komplekse prosesser til enklere hverdag for Nordic Crane
Nordic Crane tok et betydningsfullt steg mot fremtiden i 2012 da de inngikk avtale med 4human for å implementere...