Fra komplekse prosesser til enklere hverdag for Nordic Crane

Samarbeidet ble starten på en forenkling av kvalitetsledelses arbeidet og HR-prosesser. Kompetanse, medarbeidersamtaler, personaloppfølging og dokumenthåndtering ble effektivisert, og Nordic Crane fikk en prosessbasert tilnærming til sitt arbeid.
Om Nordic Crane
Utfordringer
Jeg ønsker å lese hele kundehistorien
Jeg ønsker å lese hele kundehistorien
Totalt sett har vi oppnådd bedre kompetanseoversikt, strukturert onboarding og offboarding prosess og en mer effektiv håndtering av personaloppfølging” sier Helge Tangen HR leder hos Nordic Crane.
Før vi implementerte 4human HRM og QM365, var vi i en situasjon der våre HR-prosesser og kvalitetsledelse var mye manuelt arbeid. Dette skapte ikke bare ineffektivitet, men også risiko for feil og mangler i ihht personvern og kvalitetssikring. Så det var på sin plass med en mer strukturert og digital tilnærming.
Nordic Crane i Norge har redan kommit långt med HR-systemet 4human HRM, och vi i Sverige är nu i startfasen. Med en stark mall som grund ser vi fram emot att implementera systemets moduler och effektivisera våra HR-processer.
Relaterte innlegg
Malthe Winje økte sin konkurranseevne med QM365
For å styrke sin markedsposisjon og legge til rette for videre vekst, tok Malthe Winje et strategisk valg: å sertifisere seg innen tre...
Hør Utleiemegleren snakke om fremtidens HR på Peopletech 2025
Hvordan ser fremtidens HR ut? Dette spørsmålet står i fokus når Kjetil Haugland Johansen, IT-direktør i Utleiemegleren, entrer scenen på Peopletech...
Traftec gjør fremtidens veier smartere med strukturert kompetansestyring
I 2023 tok Traftec, Norges ledende elektroentreprenør, et betydningsfullt steg mot en mer digitalisert hverdag ved å inngå avtale...