Spørreundersøkelser

Ulike bransjer har ulike behov for tilbakemeldinger som for eksempel trivselsundersøkelser i egen organisasjon. Når det gjelder eksterne spørreundersøkelser, så varierer behovet. Flere standarder, eks ISO 9001, krever at sertifiserte virksomheter SKAL måle kundetilfredsheten. I andre sammenhenger vil det kanskje være viktig å «ta pulsen» på tilfredsheten i en kommunes barnehager, og på et senere tidspunkt gjenta undersøkelsen og måle trendene. Vår modul for spørreundersøkelser ivaretar disse mulighetene og passer perfekt sammen med en HMS-håndbok. Pluss mye mer.

Har deres virksomhet en HMS-håndbok? Les denne artikkelen som sier hva en HMS-håndbok bør inneholde.

Viktige funksjoner i modulen

  • Respons – Interne og eksterne spørreundersøkelser
  • Enkelt å lage undersøkelser
  • QUIZ- og opplæringsfunksjonalitet med akseptansegrenser for «bestått» og lignende
  • PIN koder for sammenlignbare perioder
  • Routing av spørsmål
  • Grafisk navigerbar statistikk og full «drilldown»-funksjonalitet
  • Repeterende undersøkelser med trender
  • Åpne eller lukkede undersøkelser med f.eks valgte brukere eller åpent og anonymt for alle
  • Muligheter for å lage grupper med brukere
  • Importertmuligheter av e-post adresser

Modulen for spørreundersøkelser støtter blant annet dette kravet i ISO 9001

  • Punkt 9.1.2 Kundetilfredshet
Organisasjonen skal overvåke kundens oppfattelse av hvilken utstrekning deres behov og forventninger har blitt oppfylt. Organisasjonen skal bestemme metodene for å oppnå, overvåke og gjennomgå denne informasjonen.

Fleksibel løsning

  • Uavhengig av størrelsen på din virksomhet så kan TQM Enterprise konfigureres til å passe unikt for din virksomhet. 5 eller 15000 ansatte – TQM Enterprise passer for alle.