Slik ønsker Brønnøy Kalk å forenkle og forbedre hverdagen til sine ansatte
“Hos oss så jobber de aller fleste ansatte ute og er avhengige av å komme inn til administrasjonen eller kontakte sin nærmeste leder for å få informasjon om retningslinjer og prosedyrer som ligger her i papirform. Dette ønsket vi å forbedre”
Relaterte innlegg
Hendelsesrapportering i renovasjonsbransjen
Renovasjonsbransjen står overfor daglige utfordringer som krever presise løsninger for å opprettholde kvalitetsstandarder, sikkerhet og bærekraft....
Vi gleder oss til TQM Brukerforum 1.-2. juni
TQM Brukerforum skjer i år i Skien 1.-2. juni. En rekke kunder har allerede meldt seg på årets brukerforum, så det ser ut til at vi får et veldig...
Bli med på laget vårt
Vi ser etter rådgivere innen fagfeltet kvalitet. Er dette noe for deg – eller kjenner du kanskje noen andre som passer til stillingen? 4human TQM...