Tripletex og 4human HRM integrasjon

Integration - 4human HRM and Tripletex

Sømløs integrasjon for håndtering av ansatte, lønn, fravær og reise

Få en sømløs og effektiv håndtering av ansattdata, lønn, fravær og reiseutgifter med integrasjonen mellom Tripletex og 4human HRM – Effektivt, enkelt og helt uten stress!

Hva hjelper integrasjonen meg med?

Med integrasjonen mellom Tripletex og 4human HRM slipper du manuell dobbeltregistrering! 4human HRM fungerer som master og oppdaterer automatisk Tripletex med ansattdata som flyter sømløst fra HR-systemet til lønn, fravær synkroniseres automatisk for smartere oppfølging, og reiseregninger samt utlegg sendes direkte fra 4human HRM (via 4human Travel) til Tripletex.

Dette gir en enklere, mer effektiv og stressfri håndtering av ansattopplysninger, lønn, fravær og reiseutgifter!

Integration - 4human HRM & Tripletex

Slik flyter dataen gjennom integrasjonen

Ansatt-, lønns- og fraværsdata utveksles sømløst mellom 4human HRM og Tripletex. Informasjon om ansatte og lønn overføres fra 4human HRM til Tripletex, mens fraværsdata sendes fra Tripletex tilbake til 4human HRM. I tillegg overføres informasjon om reiseregninger og utlegg fra 4human HRM, via 4human Travel, til Tripletex – noe som sikrer effektiv og helhetlig håndtering av personal- og økonomidata.

Hvordan kommer jeg i gang?

Klar for en sømløs og forenklet hverdag? Ta kontakt med oss, så fikser vi resten. Enklere blir det ikke!

Kontakt

Kontakt oss i dag og vi hjelper deg i gang med integrasjonen. Fyll inn opplysninger i skjemaet, så tar vi kontakt innen kort tid!

Vi hjelper deg i gang med integrasjonen. Fyll inn opplysninger i skjemaet, så tar vi kontakt innen kort tid!

Relaterte innlegg