Workshop
Beskrivelse
Ulike bedrifter har ulike behov, og det kan være fornuftig å tilpasse systembruk og rutiner for best mulig å støtte organisasjonen. Vi vil gjerne bidra med vår kompetanse for å effektivisere hverdagen til våre kunder. Det kan være behov for justering i system og oppsett, integrasjoner og gjennomgang av system sammen med HR rutiner å få mest mulig ut av systemet.
I forkant av workshop avklares behov og forventninger, slik at våre konsulenter er godt forberedt.
Informasjon
Sted: Hos deg
Tid: Etter avtale
Pris: Etter avtale
Relaterte innlegg
Hva er egentlig en håndbok og hvorfor er den viktig for din bedrift?
En håndbok er et skriftlig dokument som inneholder retningslinjer, regler, prosedyrer, og annen relevant informasjon som er viktig for ansatte og...
Hvordan kan norske organisasjoner håndtere utfordringer knyttet til sykefravær mer effektivt?
Bloggserie: Slik forenkler og forbedrer du arbeidsdagen din Har du noen gang stilt deg spørsmålet: Hvordan kan norske organisasjoner håndtere...
Gratis Medarbeidersamtale Sjekkliste – Gjør den din egen!
Gode og effektive medarbeidersamtaler vil gagne både deg som leder og dine ansatte. Et slikt møte vil sørge for bedre tillit mellom begge parter,...