Workshop
Beskrivelse
Ulike bedrifter har ulike behov, og det kan være fornuftig å tilpasse systembruk og rutiner for best mulig å støtte organisasjonen. Vi vil gjerne bidra med vår kompetanse for å effektivisere hverdagen til våre kunder. Det kan være behov for justering i system og oppsett, integrasjoner og gjennomgang av system sammen med HR rutiner å få mest mulig ut av systemet.
I forkant av workshop avklares behov og forventninger, slik at våre konsulenter er godt forberedt.
Informasjon
Sted: Hos deg
Tid: Etter avtale
Pris: Etter avtale
Relaterte innlegg
Hva er en handlingsplan?
Handlingsplan definisjon Arbeidsmiljøloven og HMS-forskriften pålegger virksomheten å kartlegge farer og problemer og på denne bakgrunn vurdere...
Hva bør en personalhåndbok inneholde?
Dette bør en personalhåndbok inneholde Personalhåndbok er et utmerket oppslagsverk for alle ansatte i en virksomhet. Ledere kan henvise til...
Har du kontroll på dine medarbeiders feriedager?
Årets slutt nærmer seg kanskje raskere enn det du er klar for? Nå er det på tide for deg som leder å sikre at du har kontroll på ferieavviklingen...