Kurs: Hvordan håndtere nyansettelser, endringer og reansettelser i 4human HRM?

Kurs: Nyansettelser, endringer og re-ansettelser
Er du klar for effektivisere HR-prosessene i virksomheten din? Nyansettelser, endringer i arbeidsforhold og reansettelser kan ofte føles komplekse og tidkrevende. Vårt kurs gir deg den innsikten og kompetansen du trenger for å håndtere disse situasjonene raskt og korrekt – med full kontroll i HR-systemet.
Hva vil du lære?
Nyansettelser:
Fra kontraktsignering til onboarding – vi viser deg hvordan du oppretter nye medarbeidere, sikrer riktig registrering av arbeidsavtaler og følger lovpålagte krav.
Endring i arbeidsforhold:
Lær hvordan du enkelt håndterer lønnsendringer, stillingsendringer eller permisjoner uten feilregistreringer som skaper problemer senere.
Reansettelser:
Få kontroll på beste praksis for å reaktivere tidligere ansatte med korrekt historikk og oppdatert informasjon i systemet.
Hvem passer kurset for?
Kurset er tilrettelagt for HR-medarbeidere. Lønnsansvarlige og andre som daglig jobber i HRM-systemet og ønsker en smartere og mer effektiv måte å håndtere ansattoppgaver på.
Få tilgang til opptak og presentasjon
*Påmelding på kurs er bindene
Kurset er et e-læringskurs og foregår digitalt.
Materiale: Opptak og presentasjon
Pris: 2.500 kr per deltaker
Kurs
Hvordan håndtere nyansettelser, endringer og reansettelser i 4human HRM?
Hvordan håndtere nyansettelser, endringer og reansettelser i 4human HRM?
Relaterte innlegg
Webinar: Slik forbereder du virksomheten på likelønnsdirektivet
Er din virksomhet klar for likelønnsdirektivet som inntreffer det norske markedet innen juni 2026? EU-direktivet er på vei inn i det norske...
Lønnsforskjeller mellom kjønnene: Er din virksomhet forberedt på likelønnsdirektivet?
Bloggserie: Slik forenkler og forbedrer du hverdagen for mennesker Lønnsforskjeller mellom kjønnene forekommer også i dagens arbeidsliv, men med...
Guide: 7 ting som effektiviserer virksomheten din med sykefraværsoppfølging
Å være en leder innebærer å håndtere en rekke utfordringer, og en av de viktigste er å håndtere syke medarbeidere på en empatisk og samtidig en...