Fra komplekse prosesser til enklere hverdag for Nordic Crane

Samarbeidet ble starten på en forenkling av kvalitetsledelses arbeidet og HR-prosesser. Kompetanse, medarbeidersamtaler, personaloppfølging og dokumenthåndtering ble effektivisert, og Nordic Crane fikk en prosessbasert tilnærming til sitt arbeid.
Om Nordic Crane
Utfordringer
Jeg ønsker å lese hele kundehistorien
Jeg ønsker å lese hele kundehistorien
Totalt sett har vi oppnådd bedre kompetanseoversikt, strukturert onboarding og offboarding prosess og en mer effektiv håndtering av personaloppfølging” sier Helge Tangen HR leder hos Nordic Crane.
Før vi implementerte 4human HRM og QM365, var vi i en situasjon der våre HR-prosesser og kvalitetsledelse var mye manuelt arbeid. Dette skapte ikke bare ineffektivitet, men også risiko for feil og mangler i ihht personvern og kvalitetssikring. Så det var på sin plass med en mer strukturert og digital tilnærming.
Nordic Crane i Norge har redan kommit långt med HR-systemet 4human HRM, och vi i Sverige är nu i startfasen. Med en stark mall som grund ser vi fram emot att implementera systemets moduler och effektivisera våra HR-processer.
Relaterte innlegg
Webinaropptak: Slik leder du den teknologiske utviklingen gjennom å digitalisere kompetanse i din virksomhet
Har du kontroll på kompetansebeholdningen i virksomheten din? Er du rustet til den teknologiske utviklingen i markedet innenfor kompetanse? Få...
Crash Course: Minstekravene til arbeidsavtaler utvides fra 1.juli.2024 – Har du kontroll?
Har du fått med deg de nye kravene til hva en arbeidsavtale skal inneholde fra 1. juli 2024? Disse kravene gjelder for nye arbeidsavtaler som inngås...
Slik ønsker Brønnøy Kalk å forenkle og forbedre hverdagen til sine ansatte
Brønnøy Kalk tok et viktig steg mot en mer digital og forenklet hverdag i 2023 da de inngikk avtale med 4human for å implementere HRM-løsningen...