Spørreundersøkelser
Ulike bransjer har ulike behov for tilbakemeldinger som for eksempel trivselsundersøkelser i egen organisasjon. Når det gjelder eksterne spørreundersøkelser, så varierer behovet. Flere standarder, eks ISO 9001, krever at sertifiserte virksomheter SKAL måle kundetilfredsheten. I andre sammenhenger vil det kanskje være viktig å «ta pulsen» på tilfredsheten i en kommunes barnehager, og på et senere tidspunkt gjenta undersøkelsen og måle trendene. Vår modul for spørreundersøkelser ivaretar disse mulighetene og passer perfekt sammen med en HMS-håndbok. Pluss mye mer.
Har deres virksomhet en HMS-håndbok? Les denne artikkelen som sier hva en HMS-håndbok bør inneholde.
Viktige funksjoner i modulen
- Respons – Interne og eksterne spørreundersøkelser
- Enkelt å lage undersøkelser
- QUIZ- og opplæringsfunksjonalitet med akseptansegrenser for «bestått» og lignende
- PIN koder for sammenlignbare perioder
- Routing av spørsmål
- Grafisk navigerbar statistikk og full «drilldown»-funksjonalitet
- Repeterende undersøkelser med trender
- Åpne eller lukkede undersøkelser med f.eks valgte brukere eller åpent og anonymt for alle
- Muligheter for å lage grupper med brukere
- Importertmuligheter av e-post adresser
Modulen for spørreundersøkelser støtter blant annet dette kravet i ISO 9001
- Punkt 9.1.2 Kundetilfredshet
Organisasjonen skal overvåke kundens oppfattelse av hvilken utstrekning deres behov og forventninger har blitt oppfylt. Organisasjonen skal bestemme metodene for å oppnå, overvåke og gjennomgå denne informasjonen.