Takk for flotte dager i Skien!
Årets TQM Brukerforum gikk av stabelen 1.-2. juni, der vi samlet 80 kunder sammen med 15 deltakere fra TQM til to interessante, engasjerende og ikke minst hyggelige dager i Skien.
På dag nummer en ble alle team fra 4human TQM presentert. I tillegg presenterte Roar Thon et innlegg i Norsk sikkerhetsmyndighet (NSM) og Hydrogen Pro delte sin erfaring med bruk at TQM. Dagen ble avsluttet med kveldstur på kanalbåten MS Victoria som gikk gjennom sluser og opp til Nordsjøen. En veldig hyggelig kveld med levende musikk og nydelig tapas.
TQM Enterprisen
Det er kundene våre som inspirerer til å fortsette å finne enda bedre løsninger og videreutvikle våre produkter. Det er våre kunder som gjør oss gode!
I år lanserte vi en ny pris – TQM EnterPRISEN. Som gikk til vår kunde ELTEL for deres fremoverlente bruk av systemet – ved å kommunisere ekstern avviksregistering ved hjalp av QR-koder. Det ble også delt ut to ambassadørpriser til kunder som har promotert TQM og stilt opp som referanser ved flere anledninger.
Nyttig erfaringsdeling
For dag to var det kundene sin tur. De kunne velge mellom tre ulike emner med workshops innen en rekke ulike temaer. Flere kunder bidro, noe som vekket mye interesse. I tillegg til at kunder utvekslet kunnskap og erfaringer seg mellom, var brukerforumet en god plattform til å bygge nettverk.
Takk til alle våre kunder som deltok under brukerforumet for to fantastiske dager! Vi gleder oss til neste år.
Relaterte innlegg
Kvalitet og risiko: Slik henger de sammen, og hvorfor ISO 9001 er nøkkelen
I dagens dynamiske næringsliv er kvalitet og risiko to sider av samme sak. Mange bedrifter arbeider allerede målrettet for å oppnå høy kvalitet i...
Verdens kvalitetsdag 2024 – 4 essensielle takeaways
4human var nylig til stede på Verdens Kvalitetsdag 2024, avholdt på det historiske Hotel Bristol i Oslo. Dette arrangementet samlet deltakere fra en...
Sjekkliste: Risikostyring for renovasjonsbransjen
Risikostyring handler om å identifisere, analysere og håndtere potensielle trusler og muligheter som kan påvirke organisasjonens mål. I...