Slik ønsker Brønnøy Kalk å forenkle og forbedre hverdagen til sine ansatte
“Hos oss så jobber de aller fleste ansatte ute og er avhengige av å komme inn til administrasjonen eller kontakte sin nærmeste leder for å få informasjon om retningslinjer og prosedyrer som ligger her i papirform. Dette ønsket vi å forbedre”
Relaterte innlegg
Ortomedic: God struktur på omfattende dokumentasjon med 4human TQM
Med en rekke krav fra store leverandører, kunder innen offentlig sektor og sykehus, er det viktig for Ortomedic AS å ha god styring og struktur på...
Nel Hydrogen: Ble sertifisert på tre standarder på elleve måneder
11 måneder etter avgjørelsen om at virksomheten skulle sertifiseres, var NEL Hydrogen sertifisert på ISO 9001, ISO 14001 og ISO 45001. Revisor fra...
LetSeas reise mot bedre kvalitetsstyring med TQM
Kvalitetsstyring er en avgjørende del av enhver organisasjons suksess, spesielt i bransjer med strenge regelverk og høye krav til dokumentasjon og...