Verdikjede

Verdikjede-modulen gir deg muligheten til å registrere, evaluere og overvåke dine leverandører, kunder og objekter (som utstyr eller tjenester). Modulen hjelper deg med å håndtere risiko, evaluere kontrakter og følge opp endringer i verdikjeden for å sikre at alt fungerer effektivt og risikofritt. 

Funksjoner og fordeler

Leverandør- og kunderegister – Registrer og administrer informasjon om leverandører og kunder. 
Evaluering – Utfør risikovurdering og statusvurdering for leverandører og kunder. 
Risikovurdering – Identifiser og vurder risikoer knyttet til leverandører og objekter. 
Eierskap og revisjonsdato – Følg opp endringer og ansvar for objekter og leverandører. 

Hvorfor velge App-modulen?

Risiko- og kontraktstyringMinimér risiko og forbedre kontraktsforvaltningen. 
Helhetlig oversikt – Få innsikt i hele verdikjeden for bedre beslutningsgrunnlag. 
Automatisering – Hold oversikt over leverandører og kunder på en enklere måte. 

Denne modulen fungerer sømløst med:

Risiko – Håndter risiko knyttet til leverandører og objekter. 
Krav og samsvar – Sørg for at leverandørene følger relevante krav. 

Kom i gang i dag!

Bestill en demo – Oppdag hvordan Verdikjede-modulen kan styrke styringen av dine leverandører. 
Kontakt oss – Snakk med en av våre eksperter.