Workshop
Beskrivelse
Ulike bedrifter har ulike behov, og det kan være fornuftig å tilpasse systembruk og rutiner for best mulig å støtte organisasjonen. Vi vil gjerne bidra med vår kompetanse for å effektivisere hverdagen til våre kunder. Det kan være behov for justering i system og oppsett, integrasjoner og gjennomgang av system sammen med HR rutiner å få mest mulig ut av systemet.
I forkant av workshop avklares behov og forventninger, slik at våre konsulenter er godt forberedt.
Informasjon
Sted: Hos deg
Tid: Etter avtale
Pris: Etter avtale
Relaterte innlegg
10 spørsmål du bør stille deg når det gjelder midlertidig ansettelse
Når kan det ha betydning om du har fast eller midlertidig ansettelse? Nytt år betyr nye muligheter. Mange bedrifter er allerede godt i gang med å...
5 tips til medarbeidersamtale som ansatt
Minst en gang i året holdes det medarbeidersamtale, dette for å sikre blant annet trivsel, kompetanseheving og en god dialog mellom ansatte og...
4 punkter du bør ha i bakhodet når du skal digitalisere ditt HR-arbeid
Lei av at dyrebare timer forsvinner til de samme administrative oppgavene hver dag? Ønsker du å effektivisere ansettelsesprosesser av nye sultne...