Slik ønsker Brønnøy Kalk å forenkle og forbedre hverdagen til sine ansatte

“Hos oss så jobber de aller fleste ansatte ute og er avhengige av å komme inn til administrasjonen eller kontakte sin nærmeste leder for å få informasjon om retningslinjer og prosedyrer som ligger her i papirform. Dette ønsket vi å forbedre”
Jeg ønsker å lese hele kundehistorien
Jeg ønsker å lese hele kundehistorien
Relaterte innlegg
Bingsa Gjenvinning: Utvidet bruk av avviksmodulen gir økt verdi
Avviksmodulen fra 4human TQM har hjulpet Bingsa Gjenvinning AS med økt inntjening, forbedret informasjon til kunder og større tillit hos naboer og...
Nel Hydrogen: Ble sertifisert på tre standarder på elleve måneder
11 måneder etter avgjørelsen om at virksomheten skulle sertifiseres, var NEL Hydrogen sertifisert på ISO 9001, ISO 14001 og ISO 45001. Revisor fra...
8 fordeler med en god risikovurdering
I HMS-forskriften stilles det krav til at virksomheter må vurdere risiko for farer og problemer som kan oppstå på arbeidsplassen, og hvor sannsynlig...