Fra komplekse prosesser til enklere hverdag for Nordic Crane

Samarbeidet ble starten på en forenkling av kvalitetsledelses arbeidet og HR-prosesser. Kompetanse, medarbeidersamtaler, personaloppfølging og dokumenthåndtering ble effektivisert, og Nordic Crane fikk en prosessbasert tilnærming til sitt arbeid.
Om Nordic Crane
Utfordringer
Jeg ønsker å lese hele kundehistorien
Jeg ønsker å lese hele kundehistorien
Totalt sett har vi oppnådd bedre kompetanseoversikt, strukturert onboarding og offboarding prosess og en mer effektiv håndtering av personaloppfølging” sier Helge Tangen HR leder hos Nordic Crane.
Før vi implementerte 4human HRM og QM365, var vi i en situasjon der våre HR-prosesser og kvalitetsledelse var mye manuelt arbeid. Dette skapte ikke bare ineffektivitet, men også risiko for feil og mangler i ihht personvern og kvalitetssikring. Så det var på sin plass med en mer strukturert og digital tilnærming.
Nordic Crane i Norge har redan kommit långt med HR-systemet 4human HRM, och vi i Sverige är nu i startfasen. Med en stark mall som grund ser vi fram emot att implementera systemets moduler och effektivisera våra HR-processer.
Relaterte innlegg
Fortsett å vinn offentlig anbud også etter 1.januar 2024!
Fra og med 01.01.2024 skjerpes kravet til miljøledelse i offentlige anskaffelser og alle anbud skal vektes minimum 30% på klima- og miljø. I dette...
Hvordan bør en oppfølgingsplan se ut for syke ansatte?
Senior forretningsutviklerEn avgjørende faktor i effektiv håndtering av sykefravær er utviklingen av en god oppfølgingsplan for dine syke ansatte....
Hvordan løser du utfordringer med kompetanse i bygg- og anleggsbransjen?
Uansett om du er en entreprenør, en prosjektleder, eller jobber med kompetanseutvikling i bygge- og anleggssektoren, er denne innføringen en...