Fra komplekse prosesser til enklere hverdag for Nordic Crane

Samarbeidet ble starten på en forenkling av kvalitetsledelses arbeidet og HR-prosesser. Kompetanse, medarbeidersamtaler, personaloppfølging og dokumenthåndtering ble effektivisert, og Nordic Crane fikk en prosessbasert tilnærming til sitt arbeid.
Om Nordic Crane
Utfordringer
Jeg ønsker å lese hele kundehistorien
Jeg ønsker å lese hele kundehistorien
Totalt sett har vi oppnådd bedre kompetanseoversikt, strukturert onboarding og offboarding prosess og en mer effektiv håndtering av personaloppfølging” sier Helge Tangen HR leder hos Nordic Crane.
Før vi implementerte 4human HRM og QM365, var vi i en situasjon der våre HR-prosesser og kvalitetsledelse var mye manuelt arbeid. Dette skapte ikke bare ineffektivitet, men også risiko for feil og mangler i ihht personvern og kvalitetssikring. Så det var på sin plass med en mer strukturert og digital tilnærming.
Nordic Crane i Norge har redan kommit långt med HR-systemet 4human HRM, och vi i Sverige är nu i startfasen. Med en stark mall som grund ser vi fram emot att implementera systemets moduler och effektivisera våra HR-processer.
Relaterte innlegg
Hvordan informasjonssikkerhet bidrar til å nå virksomhetens mål
Informasjonssikkerhet er avgjørende for å beskytte bedriftens data mot trusler som hacking, phishing og malware....
Hvordan bygge en kultur for informasjonssikkerhet – En veiledning for bedrifter
For å gjøre informasjonssikkerhet til en høy prioritet i hele bedriften, er det avgjørende med et tydelig engasjement fra ledelsen. Å bygge en...
Fra papir til skyen: Hvordan digital transformasjon gjør kvalitetsarbeidet enklere
I dagens raskt utviklende forretningslandskap er digital transformasjon ikke lenger et valg, men en nødvendighet. Tradisjonelle, papirbaserte...