Produktnyheter: Februar-oppdateringer i 4human HRM

Kundetilpasset profilering

Nordic-Crane-kundehistorie-bilde

Nå kan du få selskapstilpasset profilering på din 4human HRM-applikasjon

Vil du tilpasse HR-systemet med virksomhetens profilering? Nå lanseres Kundetilpasset profilering. I 4human HRM har du nå muligheten til å tilpasse systemet etter deres merkevareprofil!

  • 4human HRM Web kan tilpasses med hensyn til farger og kundelogo. Blant annet kan 4human HR-Analyse tilpasses med ønsket fargepalett på grafer. 
  • 4human HRM App kan tilpasses med hensyn til kundens profilering endre farger på angitte steder, etter at ansattbruker har identifisert seg. 

Med 4human HRM får du et HR-system som ikke bare effektiviserer dine HR-prosesser, men også reflekterer din bedrifts unike identitet. Tilpasningene skreddersys for hver enkelt kunde og fastsettes i samråd etter fullført forprosjekt. Ta kontakt med oss for å lære mer om hvordan vi kan skreddersy 4human HRM for din virksomhet. 

Les mer om kundetilpasset profilering

Effektiviser arbeidsflyten og frigjør tid med Chatbot

Lei av repetitive spørsmål fra ansatte? Med den nye chatbot-funksjonaliteten i 4human HRM kan superbrukere, HR, ledere og mellomledere avlastes fra repetitive spørsmål som ansatte enkelt kan finne svar på selv. Chatboten tilbyr rask og presis informasjon gjennom et intuitivt grensesnitt, noe som frigjør tid for ledelsen til å fokusere på strategiske oppgaver og andre viktige beslutninger.

Ved å redusere ressursbruken på grunnleggende henvendelser, øker produktiviteten og sikrer en bedre utnyttelse av organisasjonens kompetanse.

Les mer om chatbot i 4human HRM tilpasset din virksomhet

Relaterte innlegg