Webinar: Likelønnsdirektivet i praksis – tiltakene du må ha på plass før fristen
EUs likelønnsdirektiv stiller tydelige forventninger til innsyn og åpenhet rundt lønn – er din virksomhet klar?
Fristen nærmer seg(innen 7. juni 2026), og nå må norske virksomheter forberede seg. Få oversikt over de viktigste tiltakene du bør starte med allerede nå for å møte kravene i tide. Direktivet påvirker alle – fra arbeidssøkere og ansatte til fagforeninger, ledere og myndigheter. Meld deg på og få kontroll på det du må vite!
I dette webinaret gjennomgår vi sammen med Sysarb hvordan du kan forberede deg.
Våre eksperter på Pay Transparency fra Sysarb deler innsikt, beste praksis og strategier for å forberede din virksomhet på en sømløs og effektiv måte.
Pål Kristian Eggen
Salgssjef i 4human
Daniel Edenholm
Pay Transparency Expert i Sysarb
Agenda
- Hva betyr likelønnsdirektivet for norske virksomheter?
- Hvordan kan HR-avdelingen ta ledelsen i arbeidet med å sikre lønnstransparens?
- Hvordan kan 4human & Sysarb bistå deg?
- Q&A
Dette webinaret er ideelt for HR-ledere, ledere, og alle som ønsker å forberede sin virksomhet før likelønnsdirektivet inntreffer og samtidig tilrettelegge for likestilling.
Les om løsning for lønnstransparens her.
Webinaropptak: Likelønnsdirektivet i praksis – tiltakene du må ha på plass før fristen
Webinaropptak: Likelønnsdirektivet i praksis – tiltakene du må ha på plass før fristen
Relaterte innlegg
Webinaropptak: Slik leder du den teknologiske utviklingen gjennom å digitalisere kompetanse i din virksomhet
Har du kontroll på kompetansebeholdningen i virksomheten din? Er du rustet til den teknologiske utviklingen i markedet innenfor kompetanse? Få...
Fra komplekse prosesser til enklere hverdag for Nordic Crane
Nordic Crane tok et betydningsfullt steg mot fremtiden i 2012 da de inngikk avtale med 4human for å implementere...
Slik ønsker Brønnøy Kalk å forenkle og forbedre hverdagen til sine ansatte
Brønnøy Kalk tok et viktig steg mot en mer digital og forenklet hverdag i 2023 da de inngikk avtale med 4human for å implementere...


