Guide – Slik håndterer du hendelsesrapportering i renovasjonsbransjen
Renovasjonsbransjen spiller en avgjørende rolle i å sikre en ren og bærekraftig fremtid. I denne guiden vil vi utforske hvordan hendelsesrapportering kan bidra til å løse utfordringene i denne bransjen, samtidig som vi opprettholder et sterkt fokus på bærekraft.
For renovasjonsbransjen betyr hendelsesrapportering å systematisk identifisere, dokumentere og analysere hendelser, avvik eller feil i virksomhetens aktiviteter.
Enten du er en leder i et renovasjonsselskap eller en ansatt som jobber med avfallshåndtering, vil denne guiden hjelpe deg med å forstå viktigheten av hendelsesrapportering og behandling av hele prosessen som kan bidra til en mer bærekraftig praksis i renovasjonsbransjen.
Relaterte innlegg
Bli med på laget vårt
Vi ser etter rådgivere innen fagfeltet kvalitet. Er dette noe for deg – eller kjenner du kanskje noen andre som passer til stillingen? 4human TQM...
Vi gleder oss til TQM Brukerforum 1.-2. juni
TQM Brukerforum skjer i år i Skien 1.-2. juni. En rekke kunder har allerede meldt seg på årets brukerforum, så det ser ut til at vi får et veldig...
Ortomedic: God struktur på omfattende dokumentasjon med 4human TQM
Med en rekke krav fra store leverandører, kunder innen offentlig sektor og sykehus, er det viktig for Ortomedic AS å ha god styring og struktur på...