Guide – Slik håndterer du hendelsesrapportering i renovasjonsbransjen
Renovasjonsbransjen spiller en avgjørende rolle i å sikre en ren og bærekraftig fremtid. I denne guiden vil vi utforske hvordan hendelsesrapportering kan bidra til å løse utfordringene i denne bransjen, samtidig som vi opprettholder et sterkt fokus på bærekraft.
For renovasjonsbransjen betyr hendelsesrapportering å systematisk identifisere, dokumentere og analysere hendelser, avvik eller feil i virksomhetens aktiviteter.
Enten du er en leder i et renovasjonsselskap eller en ansatt som jobber med avfallshåndtering, vil denne guiden hjelpe deg med å forstå viktigheten av hendelsesrapportering og behandling av hele prosessen som kan bidra til en mer bærekraftig praksis i renovasjonsbransjen.
Relaterte innlegg
Optimera sin effektive HMS-transformasjon med 4human
Bli med på Optimera sin reise mot en mer effektiv og digitalisert HMS-håndtering med 4human. Gjennom en moderne digital løsning har Optimera...
En guide til trender innen kvalitetsstyring for 2025
Oppdag fremtiden for kvalitetsstyring i 2025! Verden endrer seg raskt, og kvalitetsstyring (QMS) må følge med. Nye teknologier som kunstig...
Webinar : Risikovurdering – 09 mai
Å ta i bruk TQM Risikomodul kan by på noen utfordringer. Vi ønsker med dette webinaret å sette fokus på de to prinsipielle måtene løsningen kan...