Verdikjede
Verdikjede-modulen gir deg muligheten til å registrere, evaluere og overvåke dine leverandører, kunder og objekter (som utstyr eller tjenester). Modulen hjelper deg med å håndtere risiko, evaluere kontrakter og følge opp endringer i verdikjeden for å sikre at alt fungerer effektivt og risikofritt.
Funksjoner og fordeler
Leverandør- og kunderegister – Registrer og administrer informasjon om leverandører og kunder.
Evaluering – Utfør risikovurdering og statusvurdering for leverandører og kunder.
Risikovurdering – Identifiser og vurder risikoer knyttet til leverandører og objekter.
Eierskap og revisjonsdato – Følg opp endringer og ansvar for objekter og leverandører.

Hvorfor velge App-modulen?
Risiko- og kontraktstyring – Minimér risiko og forbedre kontraktsforvaltningen.
Helhetlig oversikt – Få innsikt i hele verdikjeden for bedre beslutningsgrunnlag.
Automatisering – Hold oversikt over leverandører og kunder på en enklere måte.
Denne modulen fungerer sømløst med:
Risiko – Håndter risiko knyttet til leverandører og objekter.
Krav og samsvar – Sørg for at leverandørene følger relevante krav.
Kom i gang i dag!
Bestill en demo – Oppdag hvordan Verdikjede-modulen kan styrke styringen av dine leverandører.
Kontakt oss – Snakk med en av våre eksperter.