Webinar: Slik forbereder du virksomheten på likelønnsdirektivet

Webinaret dekker:
- Forståelse av likelønnsdirektivet: Vi bryter ned direktivets innhold og krav, og gir deg klarhet i hva du må gjøre.
- Løsninger og beste praksis: Våre eksperter vil dele praktiske tiltak og strategier for å redusere lønnsforskjeller og fremme likestilling i din virksomhet.
- Lønnskartlegging og analyse: Vi viser deg hvordan du kan gjennomføre en effektiv lønnskartlegging og hvordan du kan bruke dataene til å identifisere og adressere eventuelle ulikheter.
- Tiltak og handlingsplaner: Lær hvordan du kan utvikle en handlingsplan som vil sette deg på vei til å oppnå likelønn i organisasjonen.
- Overholdelse av regelverket: Vi veileder deg gjennom hvordan du kan sikre at din virksomhet følger de nødvendige lover og forskrifter.
- Spørsmål og svar: Det ble holdt en spørsmål og svar runde hvor relevante temaer ble tatt opp og besvart direkte.
Dette webinaret er ideelt for HR-ledere, ledere, og alle som ønsker å forberede sin virksomhet for fremtiden og samtidig støtte likestilling og mangfold.
Last ned opptaket av webinaret som vil hjelpe deg med å ta de riktige skrittene mot en mer likestilt og fremtidsrettet virksomhet.
Les om løsning for lønnstransparens her.
Se webinaropptak om hvordan du kan forberede virksomheten din på likelønnsdirektivet
Se webinaropptak om hvordan du kan forberede virksomheten din på likelønnsdirektivet
Relaterte innlegg
Slik ønsker Brønnøy Kalk å forenkle og forbedre hverdagen til sine ansatte
Brønnøy Kalk tok et viktig steg mot en mer digital og forenklet hverdag i 2023 da de inngikk avtale med 4human for å implementere...
Nå utvides minstekravene til arbeidsavtaler: Dette må du ha på plass
Fra 1. juli 2024 trer nye regler for arbeidsavtaler i kraft, noe som vil påvirke både nye og eksisterende arbeidsavtaler....
Webinar: Utnytt potensialet i dine HR-data for en forenklet hverdag
Er du lei av å være en datajeger i jungelen av forskjellige systemer for å sette sammen manuelle rapporter? Mangler du innsikt fra dine HR-data for...