Workshop
Beskrivelse
Ulike bedrifter har ulike behov, og det kan være fornuftig å tilpasse systembruk og rutiner for best mulig å støtte organisasjonen. Vi vil gjerne bidra med vår kompetanse for å effektivisere hverdagen til våre kunder. Det kan være behov for justering i system og oppsett, integrasjoner og gjennomgang av system sammen med HR rutiner å få mest mulig ut av systemet.
I forkant av workshop avklares behov og forventninger, slik at våre konsulenter er godt forberedt.
Informasjon
Sted: Hos deg
Tid: Etter avtale
Pris: Etter avtale
Relaterte innlegg
10 spørsmål du bør stille deg når det gjelder midlertidig ansettelse
Nytt år betyr nye muligheter. Mange bedrifter er allerede godt i gang med å hyre inn nye kolleger i fast og midlertidig ansettelse, eller med å...
5 tips til medarbeidersamtale som ansatt
Minst en gang i året holdes det medarbeidersamtale, dette for å sikre blant annet trivsel, kompetanseheving og en god dialog mellom ansatte og...
4 punkter du bør ha i bakhodet når du skal digitalisere ditt HR-arbeid
Lei av at dyrebare timer forsvinner til de samme administrative oppgavene hver dag? Ønsker du å effektivisere ansettelsesprosesser av nye sultne...