Kurs: Hvordan håndtere nyansettelser, endringer og reansettelser i 4human HRM?

Kurs: Nyansettelser, endringer og re-ansettelser
Er du klar for effektivisere HR-prosessene i virksomheten din? Nyansettelser, endringer i arbeidsforhold og reansettelser kan ofte føles komplekse og tidkrevende. Vårt kurs gir deg den innsikten og kompetansen du trenger for å håndtere disse situasjonene raskt og korrekt – med full kontroll i HR-systemet.
Hva vil du lære?
Nyansettelser:
Fra kontraktsignering til onboarding – vi viser deg hvordan du oppretter nye medarbeidere, sikrer riktig registrering av arbeidsavtaler og følger lovpålagte krav.
Endring i arbeidsforhold:
Lær hvordan du enkelt håndterer lønnsendringer, stillingsendringer eller permisjoner uten feilregistreringer som skaper problemer senere.
Reansettelser:
Få kontroll på beste praksis for å reaktivere tidligere ansatte med korrekt historikk og oppdatert informasjon i systemet.
Hvem passer kurset for?
Kurset er tilrettelagt for HR-medarbeidere. Lønnsansvarlige og andre som daglig jobber i HRM-systemet og ønsker en smartere og mer effektiv måte å håndtere ansattoppgaver på.
*Påmelding på kurs er bindene
Kurset er et e-læringskurs og foregår digitalt.
Varighet: 1,5 time
Materiale: Opptak og presentasjon
Pris: 2.500 kr per deltaker, per kurs
Relaterte innlegg
Last ned gratis HR-system guide
Sitter du fast i tungvinte systemer eller manuelle HR-rutiner? Har du oversikt over alle aktivitetene som følger etter at en kandidat har signert...
Webinar: Slik kan en strukturert tilnærming til sykefraværsoppfølging bidra til å redusere fraværet
Visste du at sykefraværet i Norge er jevnt over høyt sammenlignet med andre land, og at det koster oss nærmere 70 milliarder kroner årlig? Se...
Hva er egentlig en håndbok og hvorfor er den viktig for din bedrift?
En håndbok er et skriftlig dokument som inneholder retningslinjer, regler, prosedyrer, og annen relevant informasjon som er viktig for ansatte og...