Webinar: Slik lykkes du med kompetanse i et konsern

Står du overfor utfordringer med å kartlegge kompetansen til dine ansatte på tvers av konsernet? I en stadig mer kompleks og digitalisert arbeidshverdag er det avgjørende for HR-ledere å ha full oversikt over kompetansen til sine ansatte.
Johannes Lindberg, Senior Produkteier, HRM i 4human, deler sine erfaringer om hvordan konserner kan løse utfordringer med HR-prosesser for kompetansestyring og hvilke muligheter som finnes. Dette webinaret gir deg også verktøyene og innsikten du trenger for å strukturere og få full kontroll over kompetansen på tvers av hele konsernet, slik at du kan møte fremtidens utfordringer med trygghet og effektivitet.
Agenda:
- Hvordan jobbe systematisk med kompetanse for økt effektivitet i konsern
-
- Effektive strategier og metoder for å få kontroll på kompetanse
- Systematisk arbeid med GAP og planlegging
- Ansattreisen
- Kompetanseadministrasjon
- Strategisk analyse av kompetansebeholdning
- Spesialtilpasset prosjekt og CV til anbud
- Gevinster ved å få kontroll på kompetanse i et konsern med
4human HRM - Q&A
Dette webinaret er for HR-ledere, bedriftsledere og alle som er involvert i kompetanseadministrasjon og relaterte HR-prosesser på tvers av et konsern.
Webinaret er kostnadsfritt!

Johannes Lindberg
Senior produkteier, HRM
4human
Webinaropptak: Slik lykkes du med kompetanse i et konsern
Webinaropptak: Slik lykkes du med kompetanse i et konsern
Relaterte innlegg
HR kurs for fagansvarlig
Alle bedrifter som benytter 4human HRM bør ha fagansvarlige med god kompetanse for å sikre effektiv drift av systemet. Kompetanse innen...
Kurs: Effektiv håndtering av sykefravær i 4human HRM
Sykefravær er en naturlig del av arbeidslivet, men manglede systematikk kan fort føre til unødvendige utfordringer for både HR og ledelse. Med vårt...
Kurs: Slik maksimerer du Employee Self Service (ESS) med 4human HRM app
Ønsker du å frigjøre tid til strategisk HR-arbeid og samtidig gi dine ansatte en enklere hverdag? Vår splitter nye app for HRM-systemet tar Employee...