Tripletex og 4human HRM integrasjon
Sømløs integrasjon for håndtering av ansatte, lønn, fravær og reise
Få en sømløs og effektiv håndtering av ansattdata, lønn, fravær og reiseutgifter med integrasjonen mellom Tripletex og 4human HRM – Effektivt, enkelt og helt uten stress!


Hva hjelper integrasjonen meg med?
Med integrasjonen mellom Tripletex og 4human HRM slipper du manuell dobbeltregistrering! 4human HRM fungerer som master og oppdaterer automatisk Tripletex med ansattdata som flyter sømløst fra HR-systemet til lønn, fravær synkroniseres automatisk for smartere oppfølging, og reiseregninger samt utlegg sendes direkte fra 4human HRM (via 4human Travel) til Tripletex.
Dette gir en enklere, mer effektiv og stressfri håndtering av ansattopplysninger, lønn, fravær og reiseutgifter!
Slik flyter dataen gjennom integrasjonen
Ansattdata
Informasjon om ansatte sendes fra 4human HRM til Tripletex
Fravær
Informasjon om fravær sendes fra Tripletex til 4human HRM
Lønn
Informasjon om lønn sendes fra 4human HRM til Tripletex
Reiseregning og utlegg
Informasjon om reiseregning og utlegg sendes fra 4human HRM (via 4human Travel) til Tripletex
Klar for en sømløs og forenklet hverdag? Kom i gang i dag!
Ta kontakt med oss i skjemaet under, så fikser vi resten. Enklere blir det ikke!
4human HRM har standard integrasjoner med en rekke ulike systemer. Les mer her.
