Guide – Slik håndterer du hendelsesrapportering i renovasjonsbransjen

Renovasjonsbransjen spiller en avgjørende rolle i å sikre en ren og bærekraftig fremtid. I denne guiden vil vi utforske hvordan hendelsesrapportering kan bidra til å løse utfordringene i denne bransjen, samtidig som vi opprettholder et sterkt fokus på bærekraft. For renovasjonsbransjen betyr hendelsesrapportering å systematisk identifisere, dokumentere og analysere hendelser, avvik eller feil i virksomhetens aktiviteter. Enten du er en leder i et renovasjonsselskap eller en ansatt som jobber med avfallshåndtering, vil denne guiden hjelpe deg med å forstå viktigheten av hendelsesrapportering og behandling av hele prosessen som kan bidra til en mer bærekraftig praksis i renovasjonsbransjen.

Relaterte innlegg

Takk for flotte dager i Skien!

Takk for flotte dager i Skien!

Årets TQM Brukerforum gikk av stabelen 1.-2. juni, der vi samlet 80 kunder sammen med 15 deltakere fra TQM til to interessante, engasjerende og ikke...

Høstens kurs og webinarer er klare!

Høstens kurs og webinarer er klare!

Eksisterende kunder hos 4human TQM får en grundig innføring i aktuelle moduler. For videre opplæring og oppdateringer, tilbyr vi en rekke kurs og...

På utkikk etter en ny jobb?

På utkikk etter en ny jobb?

I 4human-konsernet har vi nå 20 ledige stillinger. Kanskje du kan finne din neste jobb blant disse. 4human søker 20 nye kolleger som kan være med på...