Guide – Slik håndterer du hendelsesrapportering i renovasjonsbransjen
For renovasjonsbransjen betyr hendelsesrapportering å systematisk identifisere, dokumentere og analysere hendelser, avvik eller feil i virksomhetens aktiviteter.
Enten du er en leder i et renovasjonsselskap eller en ansatt som jobber med avfallshåndtering, vil denne guiden hjelpe deg med å forstå viktigheten av hendelsesrapportering og behandling av hele prosessen som kan bidra til en mer bærekraftig praksis i renovasjonsbransjen.
Last ned guide - Slik håndterer du hendelsesrapportering i renovasjonsbransjen
Last ned guide - Slik håndterer du hendelsesrapportering i renovasjonsbransjen
Relaterte innlegg
Takk for i år!
Det var et godt oppmøte og nydelig stemning på TQM brukerforum! Tusen takk til dere som gjorde dette til nok en minneverdig opplevelse og for flere...
Vi søker DevOps utvikler!
Er du typen som liker å skape og utvikle? 4human TQM søker DevOps Utvikler! 4human TQM leverer ledelsessystemer for HMS, kvalitet og risiko. Vi har...
På utkikk etter en ny jobb?
I 4human-konsernet har vi nå 20 ledige stillinger. Kanskje du kan finne din neste jobb blant disse. 4human søker 20 nye kolleger som kan være med på...